16 April 2012

english educationnnn


itulah pentingnya ENGLISH EDUCATION......

pagi tadi , encik anwar orang QAS mg tu telepon aku...ingatkan pakwe orang mana nak serang aku sebab reject dia... hahahahaha
tau tak QAS tu hape??
ehehehe...aku pn tatau la plak... tapi dia yg akan uruskan prihal nak study obesi (indon , rusia , egypt) tu... medic , pharmacy , dentistry

si pemalu: hello...
si pemanggil : hello , ni ______ (nama beliau dirahsiakan)
*alasan : tamoh publisti murahan
berbual dalam 5 minit. encik ni bertanya itu dan ini... tanya sama ada aku berminat nak further medic. sebab dia kata based on the result , quite okay to go.
TAPI ENCIK.... tahukah anda , bahawasanya , aku dah tetapkan nak pharmacy.. tanak jadi doktor.. takut2 aku crack macam runtuhan tanah karang.

teringat perbualan ( sms je senanye ) dgn salah seorang senior aku . budak pharmacy.

"amik farmasi ni best" katanya. lagi , "kalau kau study medic , belajo bio sampai mampus"

hahahahhaha... nasib baik masih wujud budak mbbs kat dunia ni..kalau semua dah JALAN masa belajar??
pulak...

ada orang dr SIME DARBY CLG pun called aku. orang india yg cakap. dia kata nama dia GITA. eh, ke GEETHA , atau GUITAR??
tapi sayang...dia offer program diploma..which is aku tak nak masuk amik diploma...lama...nak ke degree lagi...kalau nak masuk diploma , baik terus lepas spm , kan?

tuntutlah ilmu dari buaian hingga ke liang lahad..dapat ke negeri China pun hokayyy



kalau korang rasa finals nak dekat...tests makin hampir..atau besok ada quiz... korang akan merencanakan jadual kompak korang..set kan diri korang untuk jadi macam kucing super pandai tunjuk rajin ni...
walaupun, hakikat... tak dapat disangkal yang korang akan jadi macam ni .......

hahahha.... kan2? ngaku je la....

selamat terus berjuang...

No comments: