22 April 2012

dah 19 tahun bernafas...

here u go , arina !!!
my wishlist :

  • study smart yehh (aku tau meme smart pun )
  • happy 19th ....too sweet..awww
  • nak ole2 jordan tau
  • .....aku nak kad jemputan kalau kau kawen...hewhewhew
  • may your goals and dreams will come true
  • be happy and just be the way u used to be
  • selain mati, jodoh juga perlu ditunggu gilirannya. -jgn lupa cerita pasal those crushes lagi tau , seronok dga org yg high on ni..huhuhuh



terkejut aku nak carik number kau dlm contact  fon aku...tade plak.. :'(

tapi satu dunia aku dah bagi tahu..hik3
sweet kan? sweet kan? sweet kan?
hahahaha...sweet lahh... aku tahu...
btw ,

manusia memang sentiasa membesar...membesar bersama usia , pengalaman.. setiap jam, hari, minggu, bulan, tahun...manusia akan sentiasa berfikir. thinking of their maturity. sama ada apa yang kita tidak ada, sedang ada, akan ada... kata syukur harus dibasahkan di lidah...
setidak-tidaknya , kita tahu... tahun2 yang kita gunakan tidak berlalu macam tuuu aje.

HAPPY BIRTHDAY... GETTING OLDER, GETTING CUTER..
 hahahahaha
may u always be in the bright sides and bless come upon u !!
friendzzzz forever..witwit

i am the forever young people..haha

this girl really mean it :)

No comments: