27 April 2012

#AsasiPalam results

aku dah canang satu dunia
assalamualaikum....
hooo..jawab  ! mungkin hari ni adalah antara hari yg bersejarah... tp ianya sama macam hari2 di mana aku jejak kan tapak2 kaki comelku (comellah pada aku) ke sekolah..

"huh..takutnya"
"goodluck"
ada yg ikon face dia " T.T "

nana...gua culik gambar lu..muahahaha
today is the day. i've asked few of my buddies. alhamdulillah. hangpa semua kencang2 tau.
mula2 masa nak bukak student portal,berkali-kali aku tengok jam.. 9.03AM
okay...mesti dah siap kan??
tpi sebelum tu,bukak facebook dan twitter, my buddies kalau bab menghapdet mende2 cam gini pun kencang gak
by time nak bukak uitm student portal tu dia deny, sebab blom pukul 9pg. tp tadi kan dah 9.03
farzana kata kalau guna email pukul 4 pagi dah bukak... fuyooo...

status : Alhamdulillah. I coudn't have asked for more =') by nabeelah, blog u kan?.. the classmate of mine.
*dia tanya mana tau ni... gua kan concern. status org semua aku bzbody. muahahaa
terjawab kan??

tahniah kawan2.. kawan sana dan sini situ...
cis..nak tau DM la.. tak pun sms ke? call aku ke? 

No comments: