12 February 2012

time dia..time aku bila?

assalam...selamat pagi *dah nak masuk tengah hari padahal*
hahhaa..tak kisahlah kan..
safwah dah planned nak tulis banyak2 dulu..
selalu jek jadik draft at last !
bukan apa...nak kata malas ****memang malas pun**** nak kata busy macam tipu sgt !

"mira, safwah last update blog 14 nov pas..."
"ye ke?" mesti dlm hati dia cakap tak tanya pun.. :( sedih gilaaa kot !

macam2 cerita sebenarnya aku dah simpan dlm poket doraemon aku ni hhhhiiihiiii..

F: safwah...nak dengar cerita gempak? (call dr obesi semata nak bgtau aku crite dalam komik gempak ke)
S: haa..apa dia.. (sambil semput2 jalan kat tangga kejayaan)^^wutwut...
F: kawan kita nak tunang.... (loading kejap)***tunang??***
S: TUNANG?????? woahhhhh.....ye ke? (dah sereyasly macam jakun)
F: (mungkin dia dgn keterujaan yg melampau sampai jerit2) yela....
S: sape??
F: Syue.... (itu klasmate aku dulu...5 ittihad... meme dio lahh..)


selamat bertunang ms syuhada.... i'll always pray for u ,^^ 12 feb 2012.

suka sangat.... bilalah tiba turn aku plak ye?

No comments: