15 February 2012

bio report is in progress

as-salam..
senang hati sangat ke?
rajin beno tiup habuk... *sebab blog ni dah bersawang jugak sebenarnya*
aku tak tahu sama ada apa yang aku nak cakap ni...berguna untuk yang lain ke tak?
tak pun.. cuma macam angin lalu..
aku bukan apa..nak kata takde peraasaan...BOHONG TU!!
yang pasti sekarang :
tak baik tidur lepas asar...
on twitter..yada-yada... ade yang gunakan twitter sebagai medium nak luahkan perasaan...
kalau rajin aku reply..kalau tak, sorry..aku hanya mampu tengok..

x telah tweet : "you'll never know how much i miss you. & i need you :("
tweet by x....

kenapa???
sebab bf dia ke?
sebab apa??

aku susah nak faham org jiwa halus ni...hensem sangat lah tu...susah nak lepas..
fine! dia bukan bf aku..memang akutade perasaan macam tu..
sekali tak sekala ..aku pun tweet jugak benda takde faedah macam tu...
tapi kalau dah ayat depress je dalam list tweet dia..
aku yang sama jantina pun risau wehh

nak membebel gaya dia adik kau??
oh..tidak... tapi budak2 ni kata gak.. "dah macam mak2 "
nagging...aku memang suka bercakap.. apa kisah???

aku punya positif kan selalu macam  ni tau :::
pakwe hensem bersepah..suami soleh payah nak jumpa :)

 cakap pasal mak ni..
sereyely aku dalam dilemma..
nak jadik mana ni?

insyaAllah...aku nak amek medic..
nak jadik doktor ..
boleh pakai stethoscope
tapi dalam senarai pilihan tu...ade jugak aku masukkan farmasi n fisioterapi.
vs

tapi..aku prefer fisio kot.. aku macam nak letak fisio second choice.

my mom punya ayat time aku called nak tanya :
safwah : mak, akak nak amek biomedic engineering la...
mak : pastu kerja apa?
safwah: apa-apa la..ala...letak option bawah2.sekadar nak penuhkan blanks.
mak: nanti sama pulak macam anak haji basar.. ***tu jiran aku***
dengan poyonya. safwah: hahaha..janji dia dah ada kereta sendiri. !!!
mak aku bantai gelak je...


tapi sebab syurga di bawah tapak kaki ibu. bukan kaki aku...
tak payah ambiklah... *** JANJI TAK KENA KAHWIN PAKSA***
buatnya..dapat yg tu...
MENYESAL..

ok..banyak kerja nak buat ni sebenarnya..alang2 tengok org tweet..dr aku layan macam aku yg takde kerja..baik aku tulis kat blog sendr...
setidaknya....aku sorg2 dan tak kacau org. ~~

No comments: