16 December 2011

selamat semua !!

entry yg tak gempak tajuknya..
aku memang helpless kalau bab nak gempakkan org..
hehehe..dlm erti kata lain..
aku bukan type of romantic person..
BUT i do love romantic people.. suweeeetttt gitu
 hari tu aku nak kata nak tunjuk kat korang band kat tgn aku..
**cakap pasal band- i do hope fe my good band in muet**
 jap..
aku try upload ek..
kejap je...
heheheh
tapi ni bukan masa kat theme park tu..aku baru snap tadi
i am an adult?? whoa.. rm 37 tau kalau korg dewasa macam aku..
try lah pergi..thumbs up..tp korg kne kuat mental fizikal tau !!
pasal yg aku sampai bukit bintang tu... PASAL SALAH MONOREL..hehehe
tu je..


tapi ni cerita aku untuk seminggu ni..
kan minggu lepas 3 hari cuti.. dah tu this week kena ada kuliah hari sabtu..
oh...sabtuku tergendala..
tapi..
aku masuk futsal beb hari ahad ni..
futsal tu.. ala-ala kaka lah aku nanti..
korg tau, aku try search gambar kaka tendang bola..
unexpectedly..banyak gambar tunjuk muka handsome ...
taulah kacak bergaya..
tapi aku nanti macam nilah..
scroll sampai bawah baru ada gambar dia tendang bola..
then..aku pun join main tarik tali..hahaha katang !!!!

konon-konon lahhh...huhu
tapi aku ada cerita HOT......
pasal one of my ---------..
pandai-pandai interpret sendiri..
dia sangat seksi..(dalam rumah)
Fine!!! kau perempuan and aku pun perempuan..
apa yg kau ada ..aku ada jugak !!!
tapi.. respect sikit kami lah.
aku selalu terserempak..
macam2 ragam manusia ni..
hisy..nak sound dlm rumah..and aku pun not-so-close to her..
aku tak kisah..
tapi kalau makcik2 cleaner yg masuk rumah ni...
mereka dah tua.. nanti macam2 mereka fikir..
ok lah lagi kalau makcik sebab mereka perempuan jugak..
kalau lelaki????
terbeliak terbuntang terjojol biji dan anak mata mereka !
kau jugak yg malu..

oklah...penat dah ..
typing off ~


nota kaki...
harap kau berubah lah sikit..
aurat kau tu aku nampak..
sorry..secara berdepan aku malu nak tegur..
samapai masuk toilet bila tau kau ada.. aku rela masuk bilik balik..
and more..
harap dapat menang main tarik tali *rata2 bdak kelas aku macam kecik2*
dan nak menang main futsal..hehehe

No comments: