22 December 2011

khamis rupanya hari ni..

this week aku sangat-sangatlah sibuk.
betul tu, tak tipu korang tau !
kan previous entry aku cakap yang aku masuk ARENA ASASI tu kan >.<
hahaha...kaka kan??
betul2 jadik kaka aku hari tu...
hahaha..percaya tak???
 haruslah anda semua percaya ye..
sebabnya tiada yg benar melainkan yg benar belaka,
nanti aku try download gambar yg ada pd erin(teammate futsal) nanti upload kat sini ye..
hehehe
no1 tu..alhamdulillah..
sebab 3 hari je latihkan..
pastu org2 pula lembut dan sopan belaka.
dengan lawan yg agak tough.
tak boleh blah bila waniey(teammate futsal jugak)
kata : "safwah, awak defense. lagipun org  tengok awak lembut je.tapi defense ok"
hahhaha
bukan sorg yg kata..tapi ramai.
tapi tarik tali pulak kalah..
tak cukup energy budak2 e5 ni...



besok aku balik rumah.
sabtu pergi zoo..
dan yg pasti tahun depan yg tak sampai beberapa hari lagi ni..
test 1 !!!
study2 !!!!

No comments: