24 December 2011

dah macam zombie tak jejak tanah !!

erk !!!
balik rumah aku macam zombie??
biar betul aku ni??

hahahahahh..*lawak kampus jek*
tak jadik zombie mana pun..
penyakit aku carik sendiri tu !
ok cerita macam ni..
aku kan balik rumah semalam

naik TRANS semalam...
pakcik bus yg sporting tahap apa ntah..
lawak kot pakcik ni..
asyik membebel jek..
aku pun turun jap nak beli makanan..*takut laparrr*
(nampak beno kuat makan nyaa) huhuhu

aku satu bas dengan ATIKA..NABILAH(kenalkan??) dan FAIZ(ni bukan player football tu tau)
boraklah jugak pasal sekolah..PMR..asasi..
dan macam2 sebab bas semalam jln lmbat..jammed kat klang kn..

tiba kat seremban..
rasa sejuk yg mencengkam otot dan tulang ni..buat aku tak tahan nak ter____
haha..nasib bas brhenti kat petronas..
oh, bukan aku .....

sambung nanti..


No comments: