11 December 2011

berjimba tak hengat dunia?

hai. as-salam semua !!! (gaya satu dunia baca blog aku) =.="
hehehehe..
cuba teka aku semlam pergi manaa?????
haaa..
cepatlah teka wehh.......



BUKIT BINTANG maaa.. aku sampai bintang walk tu!!!
panjang tak panjang lah jugak cerita macam mana aku boleh jejak bintang punya bukit tuhhh

oh ye.. semalam aku ikut members aku keluar merayap sambil tader kerja
hahahaha..nama pun hang out , mesti tengah berjimba-jimba..
ehehehe
aku pergi times square
kan aku kata nak sangat pergi kan??
aku dah masuk pun weyh !!!!
tak caye?
aku malas nak upload gambar2 semalam.
tade gambar pun..
tapi nanti aku nak bagi korang tengok tag yg aku pakai kat tangan masa nak masuk theme park...
yessss !!!!!
 macam org gila aku dah !!!!
WHOA !!!!!

GAMBARANNYAA
eh, banyak benda nak cerita..
nanti aku sambung part 2 lah yee...
daaaa..

No comments: