09 December 2011

minggu kosong tanpa isi

rasa macam nak nangis sampai penuh sebaldi dgn air mata aku..
aku dulu memang suka gilaaa menangis oo..
sampai ada kata aku CENGENG??? eh , hello ... kalau aku cengeng dah lama..
bukit bukau kat puncak alam ni ditenggelami air.. hahaha.. ish.. nauzubillah.

macam aku kata tadi kat tajuk entry aku yg aku fikir bajet gempak je..
minggu ni cuti weekend 3 hari..
3 hari tuuuuu....
SABTU , AHAD , ISNIN...
3 hari tu lamaaaa beb.

mungkin boleh pergi hang out lagiiii..
errrr..
*aku memang nak upload banyak gambar hari ni **
tapi siput aka internet tengah berlari dengan LAJUNYAAAA..
tak dapat lah aku upload gambar2

ramai balik rumahh ooooohhh..
kenapa batu pahat tak terletak bersebelahan klang???
senang aku nak balik...
 ye dok???
aku beli hard disk tau..
aku memang jarang beli-membeli ni..
tapi kalau aku memang nak.. aku belilahhh..hehehe..
setan memang pandai pujuk aku..

arghhhh !!!! tension2..
gua mau upload gambar hard disk tu nak kasi satu dunia tengok..
kasi chance semua orang puji..
sebab semua members dah puji..
wow!!!
kenyataan yg tak dapat dielak..
aku memang selalu dipuji.. hak3..(ketawa macam org gila).
opss..tapi aku tak ketwa cam tu pun...

aku nak hang out besok...
eh..ingat tak pasal ada cerita binatang dulu tu..
aku rasa aku tak patut lah buat dia macam tu..
lantak dialah kan dia nak buat apa pun kan??
ada aku kisah?? ***kisah sebenarnya***
hehehehe
aku sengal hari ni..

JIWA KU KACAU AMAT
nak hang out dengan those housemates..mereka balik..
wtf???? kau tak balik???
a'ah... aku tak balik..
sebenarnya boleh je kalau aku nak balik kannn??
tapi sebab johor tak cuti hari isnin, sape nak hantar aku balik palam????
member aku pulak tak balik..kalau tak nak balik sini saing dia.. :'(

so, apa aku nak buat esok..
tido????
aku bukan kaki tido lagi ye sekarang..
sorry..
tapi..
tengoklah nanti apa aku akan buat esok..
tapi sereyes..jiwa aku memang kacau sekarang..
dah hilang taman2 dalam hati ku..
kadang2 aku pernah perasan yg aku ni penyejuk di mata penenang di hati....
hahahahaha...


mungkin boleh pergi hang out lagi...

No comments: