05 December 2011

avoid peak hours.. :)

aku rasa senang sekali..

sebab online pagi2

ye la kalau waktu peak , internet lambat macam siput.
sedangkan siput lagi laju dari dia.
dengan facebook yg dah sedikit sengal.

asyik kena refresh je kerjanya.

kalau online lepas subuh , internet ni macam usain bolt yg tengah sprint.
hahahaha
mana taknya , semua humanoid tengah mimpi sakan....
aku je tercelik sebab nak online
kak wan (senior aku tu) kata pagi2 adalah waktu terbaik nak buat apa-apa
so, memang bagus lahhh...
dah lagi cuma aku tak sempat jogging je.
kami serumah selalu juga jogging ....ecehhhh...
hahahaha.
asal???
tak caye kat aku la tuuu..
nampak? tak tipu kan?

sereyes..ni gambar time jogging.
tadela nak tunjuk aku tengah lari yg termengah2 tu..
tapi kawasannya nampak sangat memang jogging.
sampai maghrib nye tu.
tapi kita solat tauuu..
kat psb dekat ngn fakulti kat bawah..
pasal dah penat semput2 masa nak naik atas balik..
ni dalam surau kat psb (plaza satelit b)
okeyy..namanya je plaza..
tapi bukan lah sangat macam plaza angsana tu...
adalah kedai2 photostat , kedai jual barang..
ada pusat2 *haa..pusat pemikiran islam lahhh (citu)
kalau jogging tak sah kalau tak terserempak dengan makhluk2 yg sibuk berjogging..

itu pasal kami nak jadi rakyat yg sihat.. mengamalkan 3s..
senam , senyum , snap gambarrrr !!!!
hahahaha...
kat tepi tangga jadi orang sengettt
nampak gemuk lahhhh :'(
kan bukti yg aku pun rajin jogging...
berbalik pada apa yg aku cakap kat atas tadi pasal pagi2
waktu terbaik nk buat apa aje..
kalau malam gerenti dah exhausted. Macam bateri camera..
cakap pasal camera..
I'M CRAVING FER DSLR !!!!!!
rasa smart je org yg pegang camera pesen macam tu...
mana tau dapat satu..
sape nak bagi weyyyy???

ehh , ada satu cerita lawak *bg aku lawak *
aku pergi library satu hari.. (kerja jadik budak rajin nak jadik calon 4 flat)
aminnnn..
buat math... dengan sorang member..
so, of cos ada 2 seat kosong en..

y : ada orang duduk tak ? (sambil tunjuk kerusi depan aku)
aku: geleng. ada 2 seat kosong.
y:nak meja boleh.?
aku: ****ape ke hal???****

aku cerita kat sorang kawan lagi masa dia called aku ..
dia cakap kenapa aku tak layan je...
hahahha..macam mana aku nak layan weyy?
terkejut beruk moooo...
beruk pun tak reti terkejut macam aku...

kesian beruk ni..
tak pasal masuk blogpost aku..
nanti mintak komisen ek?
macam blog aku ni international jekkk
hahahha
lepastu si y tadi siap borak ngan aku tauuu..
tapi sorry y , aku pasang earphone.. apa yg dia cakap tak masuk line sangat..
tapi dia okayy je..
tak de lah gatal pun..
tegur je kot..
apa yg aku nak kata kat sini..
kalau korang nak minta kerusi.. jgn cakap pasal meja !
dgn kata lain..
straight to the point...
jgn nak menyimpang belok2 corner sana-sini.
sekadar hiasan
gambar takde kaitan..nak tunjuk yg betapa bahagianya mereka..
jadik kalau macam tu hidup korang pun akan bahagia jugaklahhh..
insyaAllah..
 ok lahhh...
pagi ni cek ada kelas..(stail utara)
oh, lupa nak kasi tauu.. ayah aku dapat naik pangkat --> akan transfer ke langkawi..
langkawi..
langkawi tu.. jadik org pulau...
ehh, nak pergi mandi..
kelas ctu pukul 8.30pg
nati lambat pulak..
haha salah taip ..nati? macam nama org indon seyy
typing off ~~



No comments: