29 November 2011

hari ni ~

lately aku memang suka suka suka giiilaaaa tulis apa-apa kat sini..
  1. sebab tade orang baca
  2. aku jarang bagi link blog ni kat orang
  3. paling2 tak pon..mereka lupa apa link blog aku
  4. aku tade orang yang respon kalau aku cerita apa2
hari ni tade gambar yg aku nak upload..
malas
ada tutorial + kerja2 lain lagi..
so I NEED TO FOCUS ON THAT actually..
since dah on internet ni..
melencong kejap..
seriously , tadi cuak gila bila lupa password blog.. *org byk blog lah kan.*
***kat siapa nak luahkan perasaan?***
aku tak suka dgn respon orang..
mereka tak berperasaan yg sama seperti aku..
nasib baik ada member > safina *nanti aku try carik gambar dia ye*

aku still nak menulis pasal orang-yg-buat-aku-separuh-kosong
ahahahah..
INTERNET LEMBAP MACAM SIPUT (siput lagi laju dari dia)
tak boleh upload gambar baru.. :(
NI DIA...tapi tak sampai hati nak kondem banyak2..
sebab aku tak sempurna mana ..
hanya insan biasa ..
merangkak dan berjalan perlahan masih..
sorry ~ but you are lucky enough to be one hambaNya..

No comments: