28 November 2011

what is running??

running man?
hmm.. i love blogging. and it is really something that i love to do during leisure.
stalking anyone.. googling..
it is very enjoyable.. just a relief..
cresit for those who r creatively wrote something on the wall.
a mentioned huh, that i had blogs bfer.?
do hve some followers * my peers *
keep stalking on their writings.
their personal blogs or whateva.
yeahh.. i said googling is just fun.
wanna share smething klik sini saw this blog when blogging and googling.
klik sini lagi <--- this guy is really something.
his words just suit my ears

ok enough of that..

*bm pulak*
aku memang degil (ialah..insan biasa jek dia ni)
degil sebab ikut sangat kata hati..kan?
nak buat sesuatu fikir sekali .. untung fikir sekali . kadang2 separuh. tak habis fikir pun ada pernah.
kalau nak kata aku tak berperasaan tak beriak tak de hati perut. *NAMPAK BENO NIPUNYA*
tengok , hati aku ni.. ada bunga2 lagi..
tapi ...
kenapa degil sangat?
aku susah nak tetapkan hati .. susah sangat.
tak moh la macam ni...
aku sedih ni...
aku nak jadik diri sendiri je..
tapi ada je yang buat aku perlu jadi LAIN sikit..
hmmphh.. sorry aku tercerita pasal kau ,
sebab baguslah ni aku cerita kat sini kau takkan tahu ,
aku takkan bagi link blog aku kat kau.. hehehe..
hey bapak budak , thanks for being my really something.
bg aku kata2 semangt * yg tak bermakna bg kau tapi bg aku kau kira baik jugak lahhh*
kau kan pandai.. so boleh survive kat mana2.
sereyes.. aku kagum tau..
aku banyak kagum ngn orang sebenarnya , even org tu depan mata aku aku tak nak cakap..
the fact is AKU TAK NAK RASA KERDIL
betul tu.. itu yg aku rasa.
semoga kau baik2 je dengan sape2 pn yg dengan kau sekarang.
aku tade pape pn.. so, jgn kacau aku lagi ye..
aku tak nak sedih macam ni..
jangn mintak aku belanja ke hape ke..
jgn cakap tak pernah jumpa aku ke hape ke.
false hope , huh?
AKU TAK NAK RASA KECIL DAN KERDIL je..
AKU TAK MAU KALAH..
tapi aku cuma insan biasa. mengembara mencari inspirasi jalanan.
tak tipu , setiap humanoid yg aku jumpa buat aku kagum *sama ada tentang apa yg dia ada sekarang atau apa yg sudah dia ada*
aku kagum..
tapi banyk bnda yg aku perlu lalui..
aku tak nak jadik macam gelas separuh kosong tu..
tapi nak jadik macam gelas yg dah separuh penuh..
aku nak jadik rival kau.. tapi aku tau kita tak sama dan takkan pernah sama.
kau adalah kau.. aku cuma aku,
banyak yang melintas lalu dlm kepala aku sekarang.
am i suit to one?
sebab tu aku kata tak nak jadi rival kau lagi..
aku ada impian aku sendiri.
sampai bila aku perlu bergantung pd orang kan?

for those mates : all the best in your future undertakings..
ni mungkin orang yg aku maksudkan..
pandailah interpret sendiri..
typing off - insan biasa

No comments: