30 June 2016

Masa yang pantas 2

I remember the first time I entering my forth year rotation.  My senior was Liyana.  Very cute and pretty.  Sampai Ikram masa tu dapat senior siapa ntah. He said "huntongglaaahh" mula mula tak paham ler.  Pastu i got what he meant,  senior i lawo.  Dah tu,  it doesn't mean anything ler.  I pompuan ye pun.  Tapi she's indeed so pretty la. 
And my senior buddy Fahmi,  tanya sape senior. 
My answer tanpa ragu was "Kak Liyana.... Yang lawo tu"
Dia macam blur.  Liyana mana.  Aku emphasize lagi liyana yang lawo. Lah, yg lawo tu la. 
Aku tanya dia berapa liyana dvm5 ada.  Dia kata ramai jugak. Tanpa ragu lagi aku kata "Ha. Antara dorang yg paling lawo tu lah"
Masa tu aku fikir,  Fahmi ni mesti tak sampai hati nak kata Liyana lain tak lawa.  Hahahaha. 

As time flies, and I knew most of the seniors,  they have 3 Liyana yang memang panggil Liyana takde nama lain. 
AND ALL THAT 3 LIYANAS ARE PRETTY.  Sumpah tak tipu :')
Hahahaha.  Now I know nape Fahmi pelik asal aku kata Liyana paling lawa.

Masa dah berlalu jauh from the first time aku partner dengan Kak Ana.  Being junior I tend to compare the seniors I'm working with.  Comparatively,  they are good in different things. 
Now. They passed CE graduating soon.  OMG tahniah. 

Our time comes.  As final year students. A year before entitled as a doctor.  Gila.  Bukan haritu aku baru belajar yang arnab tu melompat bukan berlari ke? 

Adios amigos.

No comments: