12 December 2015

She survived comatose stage!

Aku ada beli kamera.
And of course bukan dslr yang costly dan perlukan penjagaan.
Sbb aku rakus.
Ganas

Tak cermat sigh

So aku beli Olympus tough.

Apa justifikasi untuk aku beli dia:
Kalis air (waterproof )
Kalis hentakan (shockproof )
Design yang pada aku padu,  sporty, sesuai utk dilasaki dan travelling friendly.
Murah. Kurang seribu.

Aku syok la. Sbb dia sesuai jugak buat selfie. Chyna pun puji. Hehehe.

Tapi. Masa aku ke terengganu tuhari,  dia koma.
Still boleh capture tapi screen dia gelap.  Mcm comatose stage patients. Boleh berfungsi tapi tak sedar.

So aku hantar dia ke kedai aku beli. Chinese yang jual tu pun baik okay peramah.  Dan penting tak memilih customer.

Kalau kau datang ke kedai, esp kedai elektronik,  atau yg mahal2, pastu orang kedai buat2 tak layan kau dengan muka kerek mcm seolah-olah kau takde duit nak beli barang dia. Kau pun baran kan? Samalah.

Jadi cut story short,  aku dpt tahu camera aku dah sedar dari koma yag panjang.

Yeay.

Perlu cari masa nak ambil dia

Ps: nanti kenn kita selpi sesama k.

No comments: