26 November 2015

Hambar sikit akak petang ni huaa.

Have u ever encountered a deejavu?

Kita kan selalu jugak. And with this one case :

'Ramai adik2 komplen soalan add maths susah. Dik, nanti kat U ada soalan lagi susah , "Nak makan mana" huh'- sumber tuiter dan fesbuk


Rasanya sebelum statement ni populeerr, aku selalu gak buat statement ni. Kata soalan nak makan mana ni lagi susah dari soalan Add Maths. Padahal Add Maths pun cam hancur jugak. Hahaha. Alhamdulillah dapat A.

Dahtu tetiba statement ni tetiba populer kat media sosyel. Kita nak kata camana eh? Adakah orang yang first bagi statement ni up dalam media sosyel kawan yang ajak aku makan? Atau kawan kepada kawan aku yang macam syok kat aku punya statement?

Atau ahh, adakah dorang pernah folo tuiter aku? hehhhks.

K. kita rempits cara kita. Bai.

No comments: