13 February 2014

GIVEAWAY By Henrietta Jose



Mancari ilmu, biar macam mana cara sekalipun. walaupun buku merupakan antara last resort sebab sekarang ada e-book dan tabs sebagainya, namun buku masih lagi relevan. The sentimental value in a book is different. Kekwa beli buku anatomy Dyes berharga RM 400 dan perlu tunggu berbulan untuk stok buku sampai dari luar negara daripada memuat turun ia dari internet. Kerana nilai yang ada. Lain tahu?

Mancari minat dalam sesebuah buku, bukan hanya bergantung pada diri pembaca, malahan cara olahan penulis merupakan elemen terpenting dalam menyemai rasa pembaca untuk membaca sampai muka akhir. Kalau novel, bukan hanya cover page, nama pun penting. Rasa geli nak start baca kalau nama je dah Tengku Raja atau kenapa tak letak Ali atau Abu je :3

My favorite genre :
1. thriller
2. psychotic cases
3. comedy romance
4. kalau lagi best, saya prefer kalau 3-3 favorite genre tu ada nilai-nilai islam yang kita nampak diterapkan. As for novels, i love Holvate's and Evelyn Rose's.
5. anything as it is informative and useful or could make me laugh and distress haha

Dan kekwa nampak, selain Hlovate ada ramai lagi berbakat dan berilmu dan sudi kongsikan ilmu dia dalam cara yang dekat dengan pembaca. Mungkin bunyik macam typical malay novel readers kan? But the writers are good and they know how to look good.

so, henrietta jose, could u please pick me as winner. I want books badly. Hehehehe.


1 comment:

HeNRieTTa JoSe said...

Thanks for joining....rietta pown mnat thriller...karya RAM pling rietta suka...gud luck yea...