29 June 2013

Diari Seorang Lelaki

Dia berjalan gaya lenggang lenggok. Kadang kala, rambutnya lembut berterbangan ditiup angin. Memang cool. Memang dah habis bergaya dah dia rasa. Hmm...
Iphone ditangan dikerling.
Iphone digawang-gawang ke udara. Diamond bersinar terletak indah di ruang cucuk earphone. Uh, habis stylo dah ni :)

Memang lembut.
Lembut. Tapi pada hemat aku yang tak berhemah ni, dia takde sopan mana. Sape yang mengenali dia, ayat tak sopan dah immune dah. Cuma peramah. Peramah dengan semua. So, orang suka.
Kadang2 aku dengar yang orang kata macam2 kat dia ni. Which kalau kat laki lain aku rasa dah kena bantai sape yang cakap tu.
Tapi dia ni pelik. Boleh pulak kau sokong orang cakap pasal kau kan. Haha.
Dia memang satu dalam berjuta. Setakat aku kenal. Sebab di sebalik kelembutan (lembut la sangat ni) dia berdedikasi jugak. Banyak involve dengan aktiviti uni. Kolej. Yang mana dia boleh dikira duta jugak Hmphh..
Bila pandang dia. Kulit cantik. Aku pun lagi banyak facial probs dari dia. I is sad.
Putih. Gebu. OMG. Best gila kulit dia. Kurniaan Allah kan.

Bercakap pasal kekurangan kelebihan ni, aku sendiri lepas pandang. Mana taknye. Kau rasa diri kau memang tiptop terbaekk dah. Bila kau gagal, kau menyumpah.
Kau lupa tu.
Lupa yang apa yang kau ada, apa yang kau dapat. Semua dari Dia.
Dalam kes 'laki' ni... dia dah cukup perfect. Pandai (semua org pandai,lagi2 dia sebab berjaya masuk uni) kulit cantik. Well, tak semua laki ada kulit cantik. Berjerawat semua. Berdedikasi. Pernah jadik Pengarah program la yada yada.
*hats off*
Kagum tau.
Tapi dia pun ada kekurangan.
Semua orang ada.
Aku jugak
walaupun aku bukanlah seorang lelaki >.<
Ini bukan diari dia. Dia tak tahu. Aku pun tanak kasi tahu. Aib orang.

dia bolehlah nak katakan kawan aku.
Friend kat Facebook.  >.<
Nama panggilan dia kalau orang dengar first time nak tanya balik. Haha
Tapi disebalik itu semua. Dia boleh je buat suara gagah dan macho, compared suara gedik yang dia selalu buat tu. Aku dengar suara macho dia memang cair habis la. Kalau tak tahu itu  dia memang konfem masuk minang ni sebab suara jantan betul.
Dia boleh je bahasakan diri abang. Daripada hakaqq.. hahaha he's so funny woih
Dan dia boleh je jaga diri dia sebagai lelaki. InsyaAllah satu hari nanti. Aku doakan kau. :)
dia takde dalam ni.Jangan carik. Cuma ini yang buat aku kenal  hakaqq abang ni heee




No comments: