03 July 2012

Cortisone Cream

Salam Alayk. !

Ini cream harganya.. tatau
Yes..kadang2 rasa muka den tade la teruk berlubang jerawat cam tu.. tapi penangan kena cium dengan nyamuk 2 kali.. campur impurities seperti jerawat chumel tu...
Mak dah asyik pandang aku cam annoying. Haiya, dah tak cantik ke?

Then...nahhh !! Amek kau ! Dia bagi face wash & Cortisone cream ni untuk aku !


Cortisone cream is a topical corticosteroid ointment that reduces inflammation to areas where applied.



Haa..That's it. Apa yang tinggal pada muka aku sekarang macam inflammation je.. tak serius severe macam perlu pergi New York Skin Solution.
My mom & dad always mention that as a wanita kita kena JAGA & JAGA & JAGA.
Tapi kiranya nasihat itu ibarat menyiram air ke daun keladi. Lalalalala ~
Gua memang degil.Eh,takat pimple sebutir dua..apade hal?? 2-3 bulan hilanglah ia.
Erk..lamakan? Jadinya...kena tonyoh muka ni !

Nantikan kemunculan saya sebagai duta produk ini !


No comments: