03 July 2012

Antara tarikan dan hasutan

Salam Alayk..

Yes, I won't care ! Tak kira berapa ramai yang singgah sekolah sama2.. aku g sorg2 je. Tak payah mikir nak naik sape2 , ye dak?

Sape yang berani nak influence...

Menulis mengenai influence, tarikan , hasutan ni...

-Percaya atau tidak, kenapa aku guna Safi Balqis Perfect 10? Sebab Shila Amzah--- (-..-)
credit :google
Untung tau , dah lah korang dapat untung ribu2 jadi duta.. 


-Kenapa aku guna Silky Girl- sebab dulu Sharifah Amani tu comel...
credit : google

-Dan kenapa aku pakai Sofy Body Fit baru yang cute pack tu...sebab ada Lisa Surihani..
credit : google

-Tapi bila Yuna jadi duta Canon E0S tu, kenapa aku tak guna sekali.. kan di setiap gambar ada lagu.. 
credit : google

Bila perasan balik, duta2 barang ni..semua cantik ..tade selekeh pn..




credit : google



Haa...kan?

Mungkin..kalau tertengok tiba2 org yang suka buat masalah jadi duta, aku dah takkan guna barang tu (^__^) (Y)

Jadi...saya, awak, kita, mereka , kalian dan sekalian manusia... berhemah okay, jangan suka timbulkan masalah..buat orang bengang.. yang penting..jadi diri sendiri yang menyenangkan orang lain dan mendamaikan hati sendiri :)

tak pernah nampak model tanpa make up , kan??
Regards,

No comments: