16 May 2012

16th may

assalamualaikum. \(@,@)/
actually tak tahu nak tulis pasai pa. today, is brand new day..tibe2 semangat meletus
16th may. ada 2 events yg agak besar la.

  1. hari guru
  2. anniversary parents I loo
my first wish:
to both of my parents.
dear mak & ayah . . . . . .
akak doakan semoga your marriage, your lives, your do-ings are blessed. i love you both (in case of my parents do stalk my blog)
ecececehhhh
mesti mereka kata "eh, comellah anak kita kan?" EHHH?

my sec wish...
dear teachers all over the world. I wish you guys the best in your entire life, you did a great noble job. Just keep it up.
di kesempatan ini... I'll like to show the attribution to my teachers. sejak knal ABC ni, ramai cikgu dah gua knal..tal masuk lagi soon-to-be teachers.
cikgu safiah & cikgu saloma (my tabika teachers) & i got cikgu ngaji kat surau jln gubah.-ustz nasir.
my primary school teachers, SBH Segamat & SK senggarang.
i still remember my cikgu rabiah, cikgu pazidah, teacher norlida, cikgu sabirah, ustazah siti, cikgu mariza. see...aku ingat lagi la..had been years. cikgu maranay, cikgu shaari,teacher jamaliah,cikgu fauziah,ustaz mat saad, ustaz azmi..ramai lagi...kalau nak buat list sampai subuh aku tak rase bantal kat kepala.

***di saat aku taip ni, aku bape kali dah menguap.rasa kalau dlm kelas ni, berjuta kali tersengguk***

back. ustazah sekolah agama bandar segamat.&sk agam senggarang,ustazah & ustaz semua.
masa aku kecik2 dulu, mereka ada yg belum kahwin lg..entah apa cerita sekarang ye?

my secondary school teachers : awesome of barisan pendidik SMSSI
5tahun menjeruk rasa duduk kat Mersing.at last, bila kita ended up spt apa yg kita ada skrg... haruslah,say bunch of thanks to'em. duduk dan bersyukur atas apa Allah dah bagi pada kita, ye dak??
setakat ni..berpuluh cikgu pernah ajar. nak list gak ke? panjang galah tebu lahhh...
whatever it is....

SELAMAT HARI GURU

hadiah ni adik aku nak bg kat cikgu2 dia.
“Belajarlah ilmu, belajarlah ilmu untuk ilmu dan tunduk patuhlah kepada orang yang kamu belajar ilmu dari mereka.” – Riwayat At-Thabrani.-kredit


No comments: