27 March 2012

yang veteren...tetap cool

hmmm..cool kan?
aku memang suka tengok tv.
tak tipu.. tapi bukan semua citer aku layanlah..

vanilla coklat.
aku pernah jejak bilik tv kat R2. semata-mata nk tengok citer ni...
dan antara follower setia dia..
farhana farza.. *jgn tnya sape dia*
she's one of our top scorer.. nil schematic one.
up-to-date vogue dress up.. good looking-chinese mixing blood lady
with an old-school spec, the vintage one
hmm.. she's just what she suppose to be ** herself**
cannot being separated from her iphone. yet , can always answer questions correctly.

enough..
apa yg aku nak cerita ialah....
tentang bagaimana vanilla coklat.. kenalkan aku pada..
KERANA KASIHMU
GX4
yang membawa kepada penemuan
apaituGX4?

gabungan-shades-kool-nico-dan-a-to-z

ahahaha...mula2 aku rasa ada pronounciation dia yang tak betul
macam sebutan R dan S.
tapi..endahkan saja.
yg penting..
suara mereka cool..
dan lagu ni... membuai..
GX4

nota kontot : kalau cinta aku ditolak.. aku terus akan cari lagu ni.. boleh kan?

No comments: