27 March 2012

tv dan tv...

sekarang ni..macam2 yg kita boleh dapat..
dengan hanya dok tercongok depan tv..erk??
betullah...

macam mana tercetusnya fenomena.. "apa yang penting?? KERJAAASAMAA"
haa..kan..kan..kan??
bukan takat yg kecik umur 2-3 tahun jek nyanyi..
yang mak bapak budak join sekaki..hik3.
aku...bukan budak kecik atau mak budak..
so, aku tak nyanyi..hahahha

sekarang.. pukul 7 **saja je setan ni kacau waktu maghrib kan**
KASIH BUAT EMELDA...
almy nadia sbg emelda..
mya sara.. gambar buruk pun..sebab aku snap guna kamera.. hahahha..tapi sia tetap cute
drama ni adaptasi dari novel...aku tak baca.. tapi aku tahu kewujudan novel nih...
aku ingat nama hero dia aril fatah..doktor..awwww
tapi..macam mana story dia dgn kmbr emelda yg nama emira tuu..hisyhhh..camne nih??
aku kn bawah umur ..hak3..
ada ke 19sg atau 19 sx?

upin & ipin 
ni lagi satu..cerita yang cute sangattt...
dia org dalam gambar nih..satu kelas..
cikgu dia.. yang skarf putih tu..
dalam kelas ni.. ada yang cute..macam hingusan2..naif2..memang tak matanglahh..
ohh..tapi ada yg pandai bisnes "ayam..2 singgit.."

tapi..yang tak boleh tahannya..
ni kelas sebelah kelas upin ipin
pelik tak?
sebab budak kelas ni semua..stylo..hensem..nmpk matang..
husyy..tak adil. !!

lagi satu kat tv tadi..ni aku suka kot..
she in her scarf is nice..
sape2 jek yang tutup dgn sempurna ... mahkota kita tu..
memang cantik..manis...
macam perempuan yang pakai jeans dgn yg pakai baju kurung..
haa..mana ayu?

No comments: