02 March 2012

ada vvip bagi task sebagai assasin

as-salam..
salam hari jumaat warga dunia!! **stail ceria gila**
kalau aku senang hati pun..ade korang kisah?? ^^
sebab aku terasa amat sibuk giler ____  tak dapatlah nak post entry gaya org goyang kaki tade kerja tu..
well...exam month..
bukan exam week lagi.. weeks..hee..doakan la ye.. terima kasih..

ahad , 26feb : KAYAKING !!
best woo...
tade la nk menunjuk aku pgg  pedal kayak tu.tapi ni la TASIK SHAH ALAM
might be my first time... ohh..memang first pn...
water confidence la paling stail... the presiden pernah cakap kat aku...
A : kayak best...(sungguh aku pn rase best giler) tapi water confidence tu tak best..
S : ***biar je dia kata cam tu (sebab aku tak rase lagi)***

baru aku tahu...dia kata tak best pasai pa taw.. dia rabun..dok swimming tak pakai spec..nmpk lagu mana??? hahahahhaaha ..bantai gelak jek budak2 puang kat darat time dak jate wat water confidence.. ^^ peace yoo.

lepas tu

khamis 1/3 :
test biology and math...
macam yg aku pernah cakap dulu...
only rely on Him..
aku dah study dan aku sentiasa berharap apa yg aku revised keluar paper..
biarlah...

harapanku pada sekalian lecturer ::: kalau jawapan saya salah kan..buat2 pejam mata boleh? bagi je betul :::

semalam tengok Imam Muda Hassan ***juara IM season2***
tak pernah tengok IM sebenarnya..hanya tengok wajah2 mereka kat papan iklan kat jalan raya.. papers...yada-yada...

dia bagi ceramah gitu...pasal exam..life...
gaya dia ok... 80%
tahniah!!!
lebih 76 dah boleh dapat A.. dapat 4flat !!

dan kiteorg dok blkg pasal lmbt dtg... ade kelas CTU kat raff...
in the middle...bday cik kak ni... FARZANA
she's the very few people yg selalu fikir pasal org lain..baru pikir pasal diri sendiri...
yeahhh... aku selalu pikir..
" boleh tak agak2 aku jadik macam dia?"

TAK !! jadik diri sendiri...
untuk itu....aku adalah aku...
no imitation..replication.. duplication..

lalalala ~~
today : 2/3
last day untuk lectures..classes...
study week dah mual...
opppssss....MUAL???
mulalah...kaluttt hangpa..

antare group dalam DK... well...
this is SAFINA..
i wonder..kat manalah seat aku untuk few months later...
sereyesli..aku akan rindu moments kat palam nih..


UITM..USAHA TAKWA MULIA ~
*adakah aku akan sekali lagi nyanyi lagu ni...atau aku perlu hafal lagu uni lain plak*

may be bless...
salam rindu berlapis-lapis macam kuih lapis

safwah nabihah.....

No comments: