26 February 2012

hanya berbekalkan.....

assalamuaikum..

selamat pagi !!

korang..jangan lupe kemas tmpat tido..zzzz
oh..pasti, tu bukan katil aku...kat palam taklah semewah ini.. hahaha... hanya beralaskan cadar yg dibawa dari rumah.. berbantalkan LENGAN.. (tragik bukan?? ) ok..

aku tipu.. aku ada bantal.. 2 lagi !! hahhaha...

sambil menyelam minum air...air ?? laut?? dapat fresh orange sodappp nih.
haa..mesti nk kata aku mengarut kan?
memang pun..


berbalik pada topik kita ye tuan2 dan puan2...
hanya berbekalkan...
apa yang bekal??

memang..tak semua org pernah hidup susah.. rata2 mampu untuk itu dan ini..
seperti mana kamu dan kamu..

begitulah jua aku..
aku mampu juga.. cuma masih belum cukup haul..

that man is my great dad..that beauty lady is my mom..
and ..they have very2 nice daughter...
the one in the middle...thehhehehe
they are my bros who have a very2 good sista!!
and...mati aku kalau diaorang dengar...

and the saturday morning of mine was ohsemmm though...

my mak, ayah and adik came ...visiting their greatest person they ever had !
hahahhaha :)

yada-yada..yada-yada..
tukar cerita..dan itu dan ini...
tanya pasal study (although my mom calls me everyday--> nmpk kn..saya ank yg cute !)

and to conclude..
family sekrg memang sangat perlukan duit..
ayah yg travel setiap minggu ke langkawi...
naik flight yg tambangnya kalau campur2 boleh habis duit kpt aku !! huhu..

dan hanya berbekalkan SEMAGAT yang ada..

nampaknya aku gagah..
tak tidur pasal.. esok satu hari kot ...
aku off ~~ kalau boleh aku tanak gi KAYAK tu...
aisehh -.-

BOLEH TAK???
aku nak study weh...


tapi sebab... kinda activity club plus...its free... i tot..
just give it A SHOT !!
nice ~

go... may peace be upon you..  (ok..ni cilok ayat inianwarhadi)


as-salam....

No comments: