08 February 2013

dejavu

Korang tau apa makna dejavu??
hahahhaha
aku pun tak tau.
Entah la. Aku rasa tu satu perasaan :)
Perasaan macam kau tau sesuatu..tak bagi tau orang lain pun
Tapi tiba2 orang len boleh tau

What I meant is...
ingat tak aku ada pergi praktikal ari tuh
aku ni memang kalah laa..tiap2 event mesti ada sekor crush >.<
dasar dasar !
make it short and sweet...
aku cam ehemmm ehemmm  ehemmm bukan apa, cam 
'oohh..this is something..i admired his smile and whatnot'
macam tu la...
hahahhaha
sumpah kau gatal

dan tetiba classmate iolls upload plak gambar ni >.<

he's the one in the blue...
hahaha..ni sumpah lawak.boleh pulak aku gi buat post baru semata-mata sebab pakcik nih??!!
tapi tu la..part dejavu tu memang tak boleh blah.


tu la..jai ni...MACAM TAU TAU AJA.. malu
tapi kan..ada potensi dia dah kawen sebab ada cincin..tak boleh kacau dah yek
masa basuh kandang harimau ni...abg ni ada kutip satu misai dia..aku simpan bukan setakat sebab dia adalah misai harimau tau..
aku simpan sbb ..
...
sebab misai rimau kot..kalau misai orang memang tak lah.
hahahaha




No comments: