06 August 2012

Zaman Sekarang..SEMUA berubah.

Air nyor + locong + telur katok. Pehhh 3,4 gelas pn boleh lg. Alhamdulillah-Yana Liyana


Salam alayk, salam ramadhan...17 ramadhan.




Selak balik kalender harian kita, apa yang kita buat untuk 17 hari yang lepas? Cukup ke puasa kita? Amalan sunat ada buat ke? Yang wajib fully done ke? And all these are #notetoself (",)

Ce tengok, aku sendiri la..okey, tiap2 kali waktu iftar muka aku tercongok depan tb. Tanyala aku, what happened to the drama..Finger tips oh (-..-)
Kadang2 tried ubah perspektif aku terhadap drama2 melayu pukul 7. Kau katalah 'eh, maghrib, maghrib'
But it ended up with me in front of the tb.Hehs

Zaman sekarang dah berubah...dulu mana ada drama2 pukul 7. Masa aku kecik2,elok je tade..sekarang je ada. haih
Kenapa zaman dulu tade?
Kenapa?
Why?
为什么?
?لماذا
pourquoi?
क्यों?

Oh..kau pun kata tak adil kau hukum semua benda berubah pasal drama pukul 7 tu kan? haih..Tapi..kenapa tak buat pukul 8 ke 9 ke 10 ke??

Kesimpulannya ...
KAU YANG MASALAH !! hahahaha
apa hal kau nak salahkan drama tu weh?? kau ni pun..

Surah al-a'raf (201)
Sesungguhnya orang-orang yang bertakwa, apabila mereka disentuh oleh sesuatu imbasan hasutan dari Syaitan, mereka ingat (kepada ajaran Allah) maka dengan itu mereka nampak (jalan yang benar).


*Congratulation to Dato' Lee Chong Wei for the best battle. He played hard..and did his best on that. Passionate & commitment.
He said , "Now is crucial time, maybe next year." On his wedding plan. Woow..ada anak,train, p Olimpik..lawan anak Lin Dan pulak ek.. ^_^

Regards.

No comments: