11 June 2012

kaitan pulau & sains !

Assalamualaikum w.b.t
sihatsihatsihat tak?
kalau nak diikutkan, aku nak dok harihari taip entri.sebab macam best.Tapi,masa aku kat langkawi hari tu,habis bersepai citacita impian anganangan kumusnah.
Masa kat Langkawi,on purpose of holidays & kemas rumah ayah aku. Yelah,orang bujang duduk sorang. Rumah pun gaya orang bujanglah.

Perlu ke aku bercerita perihal tempattempat kat Langkawi? Kalau takat kete kabel tu,sape dah  naik angkat tangan !!
Lagi satu kat Dataran Helang,sape tak pernah posing kat situ mesti sebab dia tak pernah jejak kan? Ratarata semua yang datang,nak bergambar kat situ,seolah-olah kalau bergambar kat pantai, Kuantan pun hade.Dan bergambar kat pantai,orang konfius,ye ke dia ni kat langkawi?
punyalah sesak macam ada jualan murah harga runtuh kat sini..waktu malam memang super cantik! subhanallah...
so,aku tak perlu bercerita mengenai Langkawi yang hampir sekalian rakyat malaysia sudah jejaki. Apa yang aku perlu lakukan adalah ...
  • perlu tidur,almost 11.30 pm
  • tunggu reply TudungPeople sebab aku ada ordered Numa Redbelacan,buat masak! hahaha..
  • mengenang nasib diri yang gagal menghadirkan diri ke MSU esok hari. T.T
Hmm..berblog memang rasa puas..seolah-olah kau terluah tak mati-mati. Tapi serius! Kalau kau tak tenang,luah dalam blog,apa dapat? Baik ambik wudhu...gi solat,baru tenang!

Bercakap mengenai MSU ni,Pn Marina called lagi tadi..
'Hello,awak single lagi? I ada anak teruna nak kenenkan dgn awak!'
****tutttt****
that Pn Marina said, kalau ada rezeki lagi,dia akan call up untuk interview lagi... sebab yang intebiu besok akan register 18 ni..AWAL ashaari nyaaa... (-..-)

jadi,cetusan rasa hari ni.. kaitan antara Langkawi & MSU.
jika ayah aku tak kerja di Langkawi,besar possibility aku sekarang berada somewhere @ shah alam.
dan besok,aku sudah siap iron baju kurung dah tidur,sebab intebiu kul 9.


No comments: