21 March 2012

sekitar keputusan SPM 2012.

assalamuaikum.. (gaya org tengah ketuk pintu dr luar rumah atau prof. izi hj ali tu...suka hati korang la ek.)

nak je aku post kat fb ke 

" HOW WAS IT , DEAREST ADEKS....??"

adakah aku bajet kakak yg caring...??
tak....tapi aku memang berniat nak menunjukkan ke'caring'an aku yg tak berbelah bahagi..

saya sayang anda..uwekkkssss. :p
tapi pasal apa aku masih..tak bukak mulut nak tnya..dan aku tak dok rajin2 kan tangan aku taip kat fb?
sebab...
aku takut tade orang nak respond derrr..
ye la...kot tengah senang hati bergumbiraaa..sampai korang pandang enteng kat status akok nih...holaaa..

kot tengah kiciwa..(well..i hope thts not it..dush3)

tapi..sereyes..aku nak tahu dohh..result bebudak nih... yg satu masa dulu..aku dok kepit bawah ketiak aku..hampeh aku tau...
i mean..
adik2 yg pernah aku sayang
hahhaa..gua gurau tu..

gua..selaku pemerhati bebas..

nota kontot : saya selalu akan terus selamanya sampai bila2 hingga hujung nafas berhenti nanti dan forever...
akan menyokong Sekolah Menengah Sains Sultan Iskandar...
tanah tumpah darah...
erkkk??

arina (watak tambahan) kata 19 org straight A's..
well... still belum beat badge 2010. my badge.. btw.. congratulation !!! muah333..

kalau korang tanya aku... aku tak ingat tarikh aku ambil result aku tu..
faktanya... adakah aku memandang enteng akan keputusanku itu?
tak..aku suka..bersyukur lebih tepat..
tapi untuk aku ingat tarikh....
jap...
aku harus korek + geledah (gaya pencuri) nak cari balik..
peristiwa berdarah  eh.. bersejarah itu..

iskandar.... ***tebuk guna pembuka tin, paku dalam2*** kasi tak lupa.

bukan nak menunjuk... tapi saya memang iskandar 0610.
apalah... kalau direkod... aku bangga beb , jadik student sekolah ni..
bayangkan aku bukan aku yang kini..
apakah aku KRISTEN STEWART?? 
ohh...jauhkan !!






No comments: