09 November 2011

kelemehan yg dipandang enteng

drama SOFFIYA dah habis.
sebagai pengikut setia , MAK saya kata akan jadi *rindu* nanti.
tahu2 jelah.
orang dah suka,


agak menarik jugaklah jalan ceritanya
tapi ada banyak sangat kelemahannya
kdg2 terfikir.
apa yg tengah sunting dan edit drama ni *tak nampak ke?*
sebab clearly mereka buat banyak kesilapan , kekaburan
orang yg bekerja sbg lawyer, tapi bila timbul cite2 negatif boleh je kan lodge police report.
tapi kenapa tak buat. orang kaya yg ada pn tanak buat report polis. aiyaaaaa

nampak sangat kan??
pastu, senang nak tangkap siapa yang buat salahkan?
untuk berfikir secara positif, saya fikir * kalau buat report polis nanti cepat kena tangkap, cepatlah sangat habis cerita ni. hahaha *

then , satakat yang saya tahulah.. fiona bukan anak kandung kamal.
kamal kahwin dengan mama fiona masa dia kecik. (tu yg mak saya bagitahu. sebab mula2 saya tak tengok pun )
semalam masa episod akhir masa polis datang rumah kamal nak maklumkan pada kamal untuk  buat pengecaman mayat ada disebut ***FIONA BINTI KAMAL???***

hahaha. sungguhlah ia sangat tak masuk akal.
kan dia bapa tiri
kalau saya tak salahlah.
maaf kalau salah.

tapi saya nak cakap tahniah kat izara aishah tu.
dia dah berjaya buat mak saya sumpah seranah dia.
siap marah2 kamal lagi cakap " hisy..dia tak tahu ke anak dia yg macam setan?"
kiranya lakonan dia menjadi la.
saya pun suka jugak.

maaf atas kata2 di atas.
saya insan biasa yang punya rasa. bila terasa , suka bersuara.

No comments: