17 October 2011

seulas bawang...

assalamualaikum...
saya  baru nak mula ber'blog'???
naa....totally  i'd managed few blogs...
hahaha..bila orang yang ada tahap cepat bosan yang terlalu tinggi seperti saya
memang sumpah bosan dgn blog lama...
sorry my followers,i've to move on...
ngee...
bukan hape pon..cuma nak carik angin baru( ye ke? )
hahaha...
preview,
macam apa je saya ni..
ye la,cuba bayangkan kalau dah kawen ke?
bila *bosan*..... "nak carik hubby barulah"
memanglah....
kena humban masuk gaung...kalau takde yang nak tolong humbankan...saya terjun sendiri...
 
this post i dedicate to : my new *baru-tahu-lagu-mereka-best* grup
not mine..haha..
tapi kan memanglah...sebelum ni bukan minat nasyid pon...sumpah saya cuma tahu *lagu2 raihan dan rabbani*
tu pun sebab sekolah rendah masuk nasyid..--tak minat tapi sebab suka kan masuk tu masuk ini *nmpklah macam budak baik masuk nasyid*
ehem2...
nak tahu tak siapa group nasyid yang saya baru TERsuka ni???
dia ialah (ehhh,merekalah) sebab ada 4 orang members --->devotees

ha,kan? korang ada kenal dia ke?
saya bukan jenis -eh,dia buat show,jom pi beli tiket yok,kita pi tengok konsert dia yohhh...
tapi....rasanya kalau sape2 buat free konsert (saya serbu je)
janji tak menyusahkan saya dan apa2 di sekeliling saya...
tak pakat ar kalau nak pi beratur atau masuk contest -semata nak tengok orang yang anda minat..
sama jugak kalau saya nak suka/minat/fall/ what not....takde makna nak pi beli cklat/bagi kad/ bazir duit nak buat orang tu sedar kewujudan kita  * sangat merapu dah*

nak ceciter pasal DEVOTEES je tadi.. :(
tapi kan....
aha...malu lah nak citer melebih....*sebab SAYA INSAN BIASA*

No comments: